torsdag 23. februar 2012

Vanilje cola, høytalere og strikking!

Heipådu! Da ble det alt det på et innlegg da.. Men uansett, Camilla var i Sverige forrige helg og kjøpte vanilje cola som vi hadde her i Norge før. Det er super godt! Litt mildere smak enn den originale colaen. Høres kanskje litt kvalmt ut, men du blir overraska.
nam!

Jeg har også fått høytalere til dataen som har ligget i boden i årevis. Det er jo drit bra! Så nå sitter jeg her og hører på party sanger og gjett om bassen funker a!!!! ahyeah
like it!
Også var det strikkinga da. Hørtes kanskje litt rart ut at jeg har tålmodighet til å strikke!
Men jeg har faktisk kommet et stykke, selv om jeg strikker i 2 min og ikke gidder mer så går det framover:)
Har tenkt til å strikke votter og jeg fikk ideen etter at søte Sigrid lagde noen tova votter til meg. GULE og fine.
Jeg har et mål og det er å bli ferdig før jul... heh
ahyeah! må bruke fire pinner da, ganske vanskelig + en ekstra pinne å strikke med på en måte.
Suger på å forklare ting, så vet dere det og:) hah
ødelagte briller? hahaha. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar