søndag 19. februar 2012

Ferie og grøtkos

Hohoho!

Nå er det endelig juleferie og det skal bli kjempe godt. I dag var jeg først på skolen og fikk karakterkortet mitt også dro vi i kirka en stund, koselig! Jeg, Mari, Malin, Iselin og Maria dro hjem til Iselin for å spise grøt og jeg fikk selvfølgelig ikke mandelen.. Jeg liker jo ikke marsipan, men kjempe gøy å få mandelen da.. Men ihvertfall, det var utrolig kos og vi gjorde nesten ikke annet enn å le, i love you!

I kveld skal jeg nok en tur til Sandra og se på film eller noe. Hvis noen lurer så fikk jeg 5,7 i snitt!!!!! Nei, jeg fikk ikke det... Jeg fikk 3,8 og er sånn passe fornøyd. Ikke veldig skolelys av meg!           
Dette er min normale venn Mari<3 Hahahaha
                                                                                 GOD JUL!
                                                                                  C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar