søndag 19. februar 2012

Hva syntes dere?


Hei alle sammen! Nå har jeg akkurat vært hos frisøren og fått klippet håret mitt en del. Frisøren var kjempe flink og fiksa det akkurat sånn jeg så det for meg. I går lysna jeg håret litt for å få en jevn farge over hele håret og jeg ble kjempe fornøyd! Før jeg klipte håret var det slitt, kjedelig og ikke så veldig fin farge. Så det har blitt litt mer livlig og finere. Håper dere likte det og bare å skrive hva dere syntes! 
Før:                                                                                              Etter:                                                   

Klipt, gradert, og skrå pannelugg!
Her er det dritt vær og jeg som ville på stranda, jippi... Hvordan er været hos dere?

Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar