mandag 20. februar 2012

Updateee!

Helooo.
Nå sitter jeg hjemme på et iskaldt rom. Ante ikke at Norge skulle være så kaldt, men kjenner det er ganske godt å komme hjem. Egypt turen har vært helt fantastisk! Været har vært nydelig, ble kjent med herlige folk, shoppa mye, spiste, solte meg, bada, snorkla og fikk fletta håret. Herregud, jeg elsker Egypt!
Blir mest bilder nå, så forteller jeg under de.
Verdens råeste, Snooopy!
Meg og lillesøster før vi skulle ut og spise.
Snorkling!
Jalla jalla butikk!
Stygg mann.
Belly dance, haha!
Soloppgang.
Snorkletur.

Fake-tattis. Men jeg elska den!
Fin fugl på senga!
Haha, så skjedde det noe gøy! Det var show hver kveld på hotellet og ene dagen så var det "miss hotel". Jeg og 3 andre russere ble dratt opp og gjorde forskjellige ting for å bli "Miss hotel". Og gjett hvem som ble? Sykt. Jaja, da ble jeg "miss hotel 2011". Det var jo kjempe gøy og jeg vil veldig veldig gjerne dra dit igjen.
Skal ta bilder av hva jeg kjøpte der og i Oslo i går.

Hejhå! Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar