søndag 19. februar 2012

Oslooooo

Heihei
Nå begynner jeg å gå lei vinteren ass! Vil ha sommer.

Whatever, nå er jeg i Oslo og driver med danseprøver for AF1. Det er egentlig ganske kjett å bruke vinterferien sin på det og være borte fra venner og kjæresten min så lenge. Men jeg elsker å danse, så er helt greit:)
Gleder meg veldig til onsdag for da skal jeg sove hos søte, bestevenninna mi Julie Maria!
Og ja, det er hun som spilte Mira i AF1. Hahaha. Super duper fantastisk bra jente som er utrolig flink til å danse, ilu:*

Kos dere videre med vinterferien daa. Blir nok ikke mye blogging tror jeg, men kanskje litt når jeg drar til Julie på onsdag.
Meg og min skjønne!

BTW: Jeg drar til Egypt om 4 uker og 6 dager, gjett om jeg gleder meg a!!!!!!!!!!!!!!! Can't wait, http:// villasharm.com/ (Der skal VI bo liksom...) Skriver et innlegg om det seinare, peopz


Smil til verden, så smiler verden til deg!

- C yah










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar