torsdag 23. februar 2012

Danzee

Hej på dere.                                                                                                                                                    Nå stikker jeg snart å danser på bårdar i Oslo. Gleder meg litt, fordi folka som er der er så søte og koselige. Digger danselærerne Maria og Sandra, utrolige flinke! Som noen kanskje vet så danset jeg ballett i serie 1 av AF1. Men jeg er egentlig hip hop danser til vanlig, så det var litt vanskelig å lære meg litt ballett, men turninga hjalp meg veldig. Dans er så utrolig bra, fordi du kan slippe deg løs og bare være deg selv. Enten det er klassisk ballett, hip hop, jazz, freestyle, breaking eller selskapsdans. Man får en så god følelse inni seg av å høre på musikken man liker og vil bare slippe seg løs og danse! Man får ut følelser i dansen også, hvis du er sint blir det en veldig aggresiv dans. Hvis du er lei deg blir det mer rolig musikk og nesten litt likt jazz. Men uansett hvordan humør jeg er i, vil jeg bare danse. Det er så gøy. Musikk betyr mye for meg, du kan leve deg inn i musikken så mye du vil og hvor mye du kan. Amazing. Hvis du ser etter en fin danse film, så burde du velge step up! Nydelige filmer, med masse dans og sang.
hahah, fint bilde.
Danser i Oslo Spektrum. Jeg er helt til høyre.
Ballett kjole. Kjempe fin!!

Hvis du er usikker på om du vil begynne på dans eller ikke, så syntes jeg du skal prøve og 
om du liker det så forsetter du og om du ikke liker det så slutter du. Det er like greit :)
Langt innlegg idag, så kommenter... hihh

Smil til verden, så smiler verden til deg!
- C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar