søndag 19. februar 2012

22.des.2010

Heii!

Idag dro jeg, pappa og søstrene mine til Lillehammer for å besøke verdens beste oldemor.
Vi spiste litt kaker og sånn før vi dro på Strandtorget hvor jeg fant en drit fin jakke som jeg også kjøpte! Bilde kommer senere. Etterpå kjørte Camilla meg til Samira, vi koste masse med den nye hunden hennes, Louie, verdens søteste! Så stakk vi til leiret og tok sol, men jeg var helt blakk så jeg får vel bare være blek til jeg får penger igjen, jippi...

Idag er det bittelille juleaften og jeg kan ikke vente til juleaften! Blir så koselig, får besøk av tante, onkel, Jade, bestemor og bestefar. I morgen blir det pynting av juletre, nye bilder og oppdatering:)


Smiiiil, det er jul!

Ha en forsatt fin kveld, GOD JUL!
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar