onsdag 22. februar 2012

Før og etter, outfit og Oslo!

Hej folket! Fikk sove lenger enn vanlig i dag, men fikk ikke sove mer når klokka var 8.
Ganske irriterende i grunn. Siden det er en stund siden et innlegg nå, så legger jeg ut et litt lenger innlegg, som jeg håper dere liker!
Starter med før og etter bilde. Jeg skal ta bilde av meg før jeg sminker meg og og ordner meg, så ser man helt syk forskjell på hvordan jeg ser ut med og uten sminke. Nå går forresten Nicki Minaj - Super Bass på høytaleren, koser meg!
Uten sminke, wooh.
Krem i trynet..
Foundation.
Her ser jeg veldig oversminka ut.. men ihvertfall med sminke!
Også var det å gjøre noe med dette kråkereiret her..
Og etter!
Outfit Oslo!

I dag var jeg i Oslo for å legge på noe ekstra lyd på serien jeg er med i. Har noen sett den forresten? Går på lørdager på NRK1, kl. 21:25. Serien med Robert Stoltenberg der han spiller flere roller. Jeg spiller Rebekka  som er dattera til en prest. Skikkelig badgirl! Woah. Var der bare en halvtime før jeg dro hjem igjen.. Litt lang tur for så lite, men slapp heldigvis skolen! Yeah. 

I morgen skal jeg sove hos Sina, og jeg gleder meeeeg! Verdens råeste jente:) Så vi snakkes, håper dere likte innlegget her. Så skal jeg prøve å skjerpe meg som jeg alltid sier..

Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar