torsdag 23. februar 2012

Liten oppdatering!

Helå!
Ligger i senga og da kom jeg på at jeg kanskje må legge inn et innlegg igjen til dere. Skal prøve å bli bedre som jeg alltid sier. Skjer ikke mye om dagen som også er grunnen til at jeg ikke blogger. Det er ingenting å blogge om som er så spennende. Så da blir det kanskje en spørsmålsrunde snart? Følg med!!

Jeg har hatt lyst til å ta et år i utlandet lenge nå. Så jeg har vært 2 intervjuer, for to firmaer. Jeg var på intervju med EF og Into. Jeg likte Into best og hun forklarte veldig bra hvordan fag jeg må ha osv. Hun fortalte også at jeg burde gå i New Zealand, selv om jeg ønsker å gå i USA, men da er det ikke sikkert jeg får året mitt godkjent og det skjer ikke at jeg går 2.året om igjen.. Hva syntes dere om et år i utlandet 2.året?


Jeg tror jeg skal legge ut qoutes(tekster) hver dag som jeg finner forskjellige steder på nettet. Jeg elsker å lese de og jeg kjenner igjen meg selv i så mange av de! Så det kommer nok en i kveld, håper dere liker det.
Vil dere ha spørsmålsrunde??

Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar