mandag 20. februar 2012

Smiiiil

Bø!
Kom akkurat hjem fra gutten min og ligger bare i senga trøtt og kje. Mattetentamen gikk mildt sagt ræva, og fy så vanskelig oppgaver det var i år. Døde bare av å se på de.. Så er jeg heldig får jeg 2, haha:(

I morgen skjer det ikke så mye spesielt tror jeg, untatt fotballtrening, møte Torjus og kanskje barnevakt, hvis jeg ikke drar til Oslo for ny innspilling på fredag. Også drar Torjus fra meg på fredag, så får ikke sett han før mandag, det blir ikke gøy. Blir nok godt å se han igjen etter helga da. Kjenner det skal bli skikkelig godt med ferie nå og da blir det masse blogging, bilder, oppdateringer osv. Kanskje en video? Ja, ihvertfall blir det fri fra lekser, skole, jobbing, trening, skole, stressing, innspilling, stå opp tidlig, skole, være trøtt og skole. Blir godt det! Bare ta seg tid til venner, kjæresten, sove lenge, chille, stå på snowboard, være med familien, sole seg, gå i litt sommerklær og bare nyte det.
Hvordan skal du tilbringe ferien din?
C


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar