mandag 20. februar 2012

Torjus Borg!

Hei og hopp, alle sammen.

Jeg skal da legge inn ett innlegg om min kjære bestevenn, Torjus. Hvis du er superduperknupp, så besøker du siden hans: http: / / svading.blogg.no/!!! Veldig viktig. Han skriver veldig bra og du blir ikke lei av å lese bloggen hans. Jeg er ihvertfall fast leser, som du også skal bli, hejhå. Torjus er forresten en superherlig gutt som jeg er veldig glad i. + At han har bursdag på lørdag, så da må dere legge inn en hilsen til han på bloggen.

















                     Jeg digger deg, bestii!

                                                                    Så nå forventer jeg at du besøker siden hans og blir fast leser,             
                                                                    tusen takk:D
                                                                     C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar