fredag 2. mars 2012

En stund siden sist innlegg?

Noen bilder fra Kragerø:


Heiheihei! Ja, nå er det en stund siden jeg blogget sist, huff. Men har tenkt på å begynne å blogge ordentlig igjen, siden sommerferien blir kanskje litt lang, så da må jeg ha noe gjøre! Det har ikke skjedd så mye i det siste egentlig, har blitt ferdig med innspillingen av AF1 som kommer på tv-en 8.januar, har vært en uke i Kragerø og campingtur med bestefar. Var kjempe deilig å endelig bli ferdig med å spille inn. Kjente at jeg begynte å bli temmelig lei, selv om jeg savner alle sammen allerede...

I natt så skal jeg, Sandra, Didrik, Kristian og kanskje noen til sove i telt på Bergesjøen.
Tenker det kommer til å bli kaldt men drit artig! Grille, bade og kose oss, nammenam.
Kommer bilder når jeg kommer tilbake.

Ja, ble ikke så mange bilder da men.. Kommer fler fra teltturen i kveld!

Noe du lurer på så er det bare å spørre:) 
Takk for at dere forsatt leser bloggen min, selv om jeg er helt sugen på å oppdatere, ehm.
Så nuss på dere!

Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar